Sağlam ağıllı bir uşağı necə böyütmək olar?backend

Psixoloq Şimanskaya: uşağın psixikasına zərər verməmək üçün adi cəzalardan imtina etməyə dəyər.

Psixi sağlamlığın beş sütunu:

“Yeni Gundem”-in məlumatına görə Psixoloq, emosional intellektin inkişafı üzrə ekspert Viktoriya Şimanskaya uşaqda sabit psixikanın formalaşmasına təsir edən iki əsas məqamı vurğulayır.

Birincisi qeyd- şərtsiz qəbuldur – valideynlər uşaq dünyaya gələndən ona səmimi sevgi prizmasından baxanda, onu tədqiqatçı və şəxsiyyət kimi görüb, onun vasitəsilə öz ambisiyalarını reallaşdırmağa çalışmadıqda. Şimanskaya izah edir: “Bu barədə çoxları eşidib, amma bunu həyata keçirmək o qədər də asan deyil.“Əgər siz uşağa doldurmağınız lazım olan qutu deyil, onun istedadlarını üzə çıxarmağa kömək edə bilən insan kimi baxsanız, mümkün qədər, o zaman valideynlər yerinə yetirilməmiş gözləntilər hisslərindən, həmçinin bu barədə qıcıqlanma və məyusluqdan qaça biləcəklər.

İkincisi, valideynin şəxsi travmatik təcrübəsini və ya gələcək qorxusunu cari hadisələrə tətbiq etməmək bacarığıdır.
Uşaq və yeniyetmələr üçün onlayn məktəbin psixoloqu və akademik direktoru Skysmart xatırladır ki, güclü psixikanın açarı təkcə ailədə əlverişli emosional iqlim deyil, həm də yuxu, qidalanma və rejimdir – fizioloji və nəticədə üç açar. , psixi sağlamlıq .

“Bu üç əsas dəyəri nəzərə almaq kifayətdir və uşaq (o, gələcək yetkindir) artıq həm fiziki, həm də emosional olaraq bir çox çətinliklərin öhdəsindən gələcəkdir” deyən mütəxəssis yuxunun böyümənin açarı olduğunu vurğulayır.

Cəzadan imtina və düzgün tərif:

Şimanskaya məsləhət görür ki, cəzalardan onları qəbul etməyə adət etdiyimiz mənada tərk etməyə dəyər. Onun fikrincə, cəza yalnız səbəb əlaqəsi kontekstində ola bilər.

“Əgər uşaq otağı təmizləməkdən imtina edibsə, bununla bağlı onunla razılaşmamız olsa da, gəzməyə getmirik” deyən Şimanskaya valideynin bu cür davranışının cəza olmadığını qeyd edir. Bu, obyektiv səbəb-nəticə əlaqəsidir: aydın qaydalar olduqda və onlara əməl edilmədikdə, nəticələr də əmələ gəlir.

“Əgər həqiqətən uşağı danlamaq və cəzalandırmaq istəyirsinizsə, özünüzü vəziyyətdən mücərrədləşdirməyə və onun hərəkətinə bir siqnal kimi baxmağa çalışmalısınız. O, şıltaq idi, ev tapşırığını yerinə yetirməkdən imtina etdi – bütün bunlar onun nəsə demə tərzidir. Baş verənlərin səbəbini anlamağa, “Niyə belə edir” sualına cavab verməyə çalışsaq, o zaman cəza tələb etməyəcək bir üsul ortaya çıxacaq”, – mütəxəssis deyir.

Emosional intellekt üzrə mütəxəssis deyir ki, düzgün tərifləmək bacarığı bir sənətdir. Şimanskaya tərifin sevinc və ya məmnunluq gətirməyəcəyi hallarını sadaladı.

Birincisi, valideynin müqayisə yolu ilə tərifləməsi (“Sən çalışqansan, amma Vasya yəqin ki, daha yaxşı etdi?”), İkincisi, onun hərəkətlərinə deyil, uşağa yönəldilmiş quru tərifdir (“Yaxşı, davam et”), üçüncüsü həddən artıq qlobal tərifdir (“Vay! Sən mənim dahimsən”), dördüncüsü – valideyn öz xoş təcrübələri ilə uşağın sevincini “çəkəndə” (“Ana, mənim çox çətin idarəm var idi, amma təsəvvür et. , Mən hər şeyi vaxtında həll edə bildim.- A Bu gün həmkarlarımla uzun və gərgin telefon danışığım oldu, mən də bacardım”). Bu misalların hər birində psixoloqun fikrincə, uşaq öz sevincini tam yaşaya bilməyəcək.

Ayşən