ASELSAN Azərbaycan avtomobil yollarını Türkiyənin milli istehsalı olan Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri ilə təchiz edir.
“Yeni Gundem” xəbər verir ki, müstəqilliyinin ilk illərindən Azərbaycanda fəaliyyət göstərən ASELSAN burada həm müdafiə sənayesi, həm də mülki sahələr üçün layihələr istehsal edir.
ASELSAN-ın bu yaxınlarda Azərbaycanda quraşdırdığı yüksək sürətli çəki ölçmə sistemləri texnologiyası daşımalarda qənaət təmin etməklə səmərəli və ekoloji cəhətdən təmiz bir tətbiq kimi diqqət çəkir.
Magistral yollarda quraşdırılan Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri ilə avtomobillər dayanmağa və ya sürəti azaltmağa ehtiyac olmadan stansiyalardan keçərkən sürət, nömrə, çəki, en, uzunluq, hündürlük, nəqliyyat vasitəsinin növü və oxların sayı haqqında məlumatlar ölçülür və qeydə alır.
Bu sistem sayəsində avtomagistrallarda dayanmadan normal sürəti ilə hərəkət edərkən avtomobillər elektron tərəzidə ölçülür. Əvvəllər ağır nəqliyyat vasitələrinin dayanıb dəqiqələrlə növbə gözlədiyi və sonra tərəziyə çıxdığı proses indi sürəti azaltmadan həyata keçirilir. Belə ki, sürücülər bu prosesi hiss etmirlər.
ASELSAN-ın Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri Azərbaycanda 6 stansiyada istifadəyə verilib və ilin sonuna qədər 17 stansiyada istifadəyə veriləcək. Yaxın vaxtlarda Azərbaycanda ümumilikdə 51 stansiyanın yaradılması planlaşdırılır.
ASELSAN-ın Bakı baş direktoru Özgür Kürüm, “AA”ya verdiyi açıqlamada, ASELSAN-ın son bir ildə tətbiq etdiyi texnologiyalar sayəsində Azərbaycan magistrallarının daha sürətli, daha səmərəli və ekoloji cəhətdən təmiz hala gəldiyini söyləyib.
Kürüm, Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri sayəsində ənənəvi üsullardan fərqli olaraq, nəqliyyat vasitələrinin dayanmadan, yavaşlamadan və çəkiyə görə normal hərəkət sürətini qorumadan nömrə tanınması, çəki aşkarlanması, nəqliyyat vasitəsinin aşkarlanması və ölçü təsnifatı kimi proseslərə məruz qaldığını bildirib.
Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemlərinin ASELSAN tərəfindən yerli və milli olaraq inkişaf etdirildiyini ifadə edən Kürüm: “Bu sistem inanılmaz səmərəlilik təmin edir. “M1” magistralında (Bakını Rusiya sərhədinə birləşdirən) ildə orta hesabla 75 min saat vaxta və 450 min litr yanacağa qənaət edilir. “M1” şosesindəki stansiyalar sayəsində ildə təxminən 1200 ton karbon emissiyasının qarşısı alınacaq. Bu, ildə 48 min ağacın təmizlənməsinə bərabərdir”, – deyib.
Kürüm, bu sistem sayəsində limiti aşan nəqliyyat vasitələrinin əlavə yol baxım xərclərinin yüzdə 50 azalacağını bildirib. “İl ərzində “M1” avtomobil yolunda təqribən 15 milyon manat (9 milyon dollar) dəyərində milli sərvətin israf edilməsinin qarşısı alınacaq. Layihəmizi ümumilikdə 2 mərhələdə həyata keçirəcəyik. Azərbaycanın bütün ərazisinə yayılan 51 stansiya ilə hər il təxminən 52 milyon manat (30 milyon dollar) milli sərvətə qənaət olunacaq”, – deyə o qeyd edib.
Noyabrın 11-22-də Azərbaycanın BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının 29-cu Tərəflər Konfransına (ÇNL 29) ev sahibliyi edəcəyini xatırladan Kürüm, yüksək sürətli çəki ölçmə sistemlərinin iqlim dəyişikliyi ilə bağlı fəaliyyətləri nəzərdən keçirərkən karbon emissiyalarının qarşısının alınmasında mühüm rol oynayacağını bildirib.