Coca-Cola iki variantda – şəkərli və şəkərsiz satışa çıxarılacaqbackend

Yeni kola yaxın həftələrdə ABŞ və Kanadada iki variantda – şəkərli və şəkərsiz satışa çıxarılacaq.

“İstehlakçılar daha cəsarətli ləzzətlər və daha mürəkkəb dad profilləri axtarırlar. Bu, təkcə yeməklərdə deyil, içkilərdə də görməyə başladığımız tendensiyadır və biz düşündük ki, bu, bizim oynamaq üçün unikal məkandır”, – Coca-Cola-nın Şimali Amerika üzrə marketinq üzrə vitse-prezidenti müsahibəsində bildirib.

Sue Lynn Chanın sözlərinə görə, ədviyyatlı dad (ingilis dilindən – ədviyyatlı, ədviyyatlı) xüsusi araşdırma aparan Coca-Cola istehlakçılarının üstünlüklərinə cavab verir. Bu, “istehlakçıların ədviyyatlı içki sınamaq istəyinin artdığını” ortaya qoydu. Moruq seçimi onun Coca-Cola Freestyle maşınlarında məşhurluğundan irəli gəlir, burada dadları qarışdırmaq olar. 2022-ci ildə o, bu cihazlarda 5 milyon dəfədən çox seçilib.

Bu, bir neçə il ərzində şirkətin Şimali Amerika portfelində ilk yeni ləzzətdir. Müxtəlif məhdud buraxılışlardan başqa, rəsmi olaraq ən son yenilik 2020-ci ildə satışa çıxarılan Coca-Cola Cherry Vanilla olacaq. Bununla belə, 2006-2007-ci illərdə istehsalçılar Coca-Cola Qara Albalı Vanil sodasında dadların oxşar birləşməsindən istifadə etdilər. Hazırda ABŞ-da Coca-Cola şəkərli (sıfır), vanil və albalı (həmçinin onların qarışığı; hər üç versiya şəkərli və şəkərsiz) olan və olmayan versiyalarda mövcuddur; “yerli” ləzzətlər də var – Gürcüstan albalı və Kaliforniya moruqu.

Coca-Cola 2022-ci ildə Rusiyanı tərk etmək qərarına gəlib. Bu şirkət kola ilə yanaşı, Fanta, Sprite, BonAqua, Burn, Schweppes və s. brendlər altında içkilər istehsal edir. Onların Rusiyada da rəsmi satışı dayandırılıb. Coca-Cola-nın Rusiya bölməsi (Coca-Cola HBC Eurasia MMC) özünü Multon Partners MMC adlandırdı və Coca-Cola-nın analoqunu – “Yaxşı Kola” istehsal etməyə başladı. Digər oxşar içkilər də ortaya çıxdı: məsələn, Komi Respublikasında yerli Syktyvkarpivo müəssisəsi Komi-Cola istehsal etməyə başlad.

Mənbə: mail.ru

Aynur Camal