İlin əsas rəngi hansı olacağına kim qərar verir?backend

2024-cü ilin əsas rəngi məlum olub. Hansı rəngin əsas rəng olacağına kim qərar verir və bu, brendlərin milyonlar qazanmasına necə kömək edir?

Pantone Beynəlxalq Araşdırma İnstitutu 2024-cü ilin əsas rəngini açıqlayıb. Bunun Peach Fuzz (“Peach Fuzz”) şaftalı kölgəsi olduğu ortaya çıxıb.

İnstitutun əməkdaşlarının sözlərinə görə, bu, insanın mərhəmətini və fitri yaxınlıq istəyini simvolizə edir, həm də özünə və başqalarına qayğı göstərmək istəyini əks etdirir.

Onlar həqiqətən ilin əsas rəngini necə seçirlər və brendlər ondan necə milyonlar qazanır?

“Yeni Gundem”in əldə etdiyi məlumata görə, ilin əsas kölgəsi eyni adlı Amerika şirkətinin bazasında yaradılmış Pantone Rəng İnstitutu tərəfindən seçilir.   1950-ci illərdə isə onun işçiləri mürəkkəb istehsalı ilə məşğul olurdular və 10 ildən sonra dünyada mövcud olan bütün rənglər üçün alfasayısal standart – Pantone Matching System (PMS) işləyib hazırlayıblar.

Bütün rənglər və çalarlar PMS palitrasında öz unikal adları və nömrələri altında vahid kataloqda qeydə alınmışdır ki, bu da fanat planı idi. Hazırda təkcə interyer dizaynerləri deyil, həm də modelyerlər, stilistlər və floristlər öz işlərində plaitradan istifadə edirlər.

 Pantone Rəng İnstitutu psixoloq Leatrice Eisman sayəsində yaranıb, o, “Rənglə Alive: The Total Color System for Women and Men” kitabında rənglərin insan psixikasına təsirini aşkar etməyə çalışıb.

1983-cü ildə kimyaçı və Pantone şirkətinin sahibi Lourens Herbert kitabla maraqlanmışdı- o, Eysmana zəng edərək ona məsləhətçi vəzifəsini təklif edib. Onun rəhbərliyi altında bu günə qədər şirkətin bir hissəsi olan Rəng İnstitutu yaradıldı. Daha sonra o, məsləhətçi vəzifəsindən azad edilib və icraçı direktor təyin edilib.

 Eysmanın fikrincə, rəng qeyri-müəyyən vaxtlarda sevinc mənbəyi ola bilər və alıcılıq qabiliyyətini stimullaşdıra bilər.

1999-cu ildə Herbert Eysmana xüsusi tapşırıq verir və ondan 2000-ci illərin əvvəllərini xarakterizə edəcək rəng seçməyi xahiş edir. O vaxt bir çox insanlar dünyanın sonu ilə bağlı şayiələrə görə yeni minillikdən qorxurdular. Eysman insan psixikasına faydalı təsir göstərən 15-4020 Cerulean (“Azure Blue”) rənginə daha yaxından baxmaq qərarına gəlib. “Azure mavi sülh gətirir, çünki o, açıq havada, çimərlikdə, su yaxınlığında keçirdiyiniz vaxtı xatırladır” deyə o, seçilmiş rəngin xüsusiyyətlərini təsvir etmişdi.

Bu təqdimatdan sonra Pantone nəinki dizayn dairələrində tanındı. Dünyanın bütün aparıcı nəşrləri Rəng İnstitutu haqqında yazıblar.

Sanki pələngi quyruğundan tutmuşduq. Sonra düşündüm ki, biz hər il məhz buna qayıtmalıyıq. Təqdimatın uğuru Eismanın karyerasında yeni mərhələni qeyd etdi, onun vəzifələrinə digər məşhur brendlər üçün korporativ şəxsiyyətin inkişafında iştirak daxildir. Məhz onun sayəsində Tiffany zərgərlik evi alıcılar arasında firuzəyi, lüks marka Hermes isə portağal ilə əlaqələndirilməyə başlayıb.

Pantone ilin rəngini müəyyən etmək üçün şouları, filmləri və sərgiləri izləyir.

Hazırda Eisman bütün dünyanı gəzir və müştəri ehtiyaclarını öyrənən dizaynerlər və analitiklərlə görüşür. Bundan əlavə, o, tabeliyində olan işçilərlə birlikdə dəb tendensiyalarını izləyir, Milan, Paris, London və Nyu-Yorkda keçirilən Moda Həftələri çərçivəsində baş tutan moda nümayişlərinə xüsusi diqqət yetirir.

Bundan əlavə, Rəng İnstitutunun komandası il ərzində sərgiləri, sənət layihələrini və hətta texnologiya bazarından və avtomobil sənayesindən yeni məhsulları nəzərdən keçirir. Ən nüfuzlu rejissorların filmlərindən də istifadə olunur: ekspertlər sənayedə bu və ya digər yeni məhsulun ekranında hansı çalarların üstünlük təşkil etdiyini təhlil edirlər.

 Həmçinin Pantone və digər qlobal brendlər ilin əsas rəngini seçməklə pul qazanırlar.

Maraqlıdır ki, Pantone, bir qayda olaraq, ilin əsas rəngi kimi cari mövsümdə artıq populyarlaşan kölgə təyin edir. Bununla belə, rəsmi tanınma bu rəngi daha da aktual edir, bunun sayəsində böyük şirkətlər, o cümlədən Pantone özü də bu palitradakı aksesuarların satışından zənginləşir.

Son illərdə həm kosmetika, həm də geyim brendləri Rəng İnstitutu ilə əməkdaşlıq edir, şirkətlə əməkdaşlıq edərək kapsul kolleksiyaları yaradırlar. Məsələn, 2023-cü ildə texnologiya istehsalçısı Motorola Pantone tərəfdaşı olub və “Peach Fluff” rəngində yeni telefon modelini buraxıb.

 Partnyorlar siyahısına Sephora, Butter London, Ultrafabrics, Loewe, Room Copenhagen, Cariuma və hətta Polaroid kimi nəhənglər də daxildir.

Pantonenin işi cəmiyyət tərəfindən tez-tez tənqid olunur. Səlahiyyətinə baxmayaraq, Pantone dəfələrlə ictimaiyyət tərəfindən tənqid edilib. 2019-cu ildə ətraf mühit fəalları şirkəti 16-1546-cı ilin Living Coral rəngini seçməkdə məsuliyyətsiz adlandırdılar, çünki dünyada riflərin kütləvi şəkildə məhv edilməsi ilə bağlı problemlər yaşanırdı. Bundan əlavə, Pantone brendləri mümkün qədər çox ucuz paltar istehsal etməyə sövq edərək, sürətli moda meylini yaymaqda ittiham olunurdu. Moda dizaynerləri və stilistlər də öz narazılıqlarını bildirirlər.

 Beləliklə, “şaftalı tükünü” 2023-cü ilin əsas rəngi elan etdikdən sonra, rus şoumen Sergey Zverev deyib ki, bu geyim çalarları hər kəsə yaraşmır, çünki vizual olaraq bir neçə kiloqram əlavə edir. Onun fikrincə, Pantone mütəxəssisləri nəcib zümrüdlə daha yaxından tanış olmalıdırlar.

Mənbə: Lenta.Ru

Aynur Camal